15.11.06

nieuw trainingsschema

Heb vandaag mijn nieuw trainingsschema aangemaakt voor Rotterdam. Ik heb uiteindelijk toch beslist om My Asics verder te gebruiken. Het logboek ervan is heel makkelijk en gebruiksvriendelijk. Ik heb alleen een iets intensiever schema vastgelegd dan de vorige keer. Na mijn eerste marathon ervaring vond ik dat de trainingen iets te licht waren voor de uiteindelijke prestatie die je moet leveren.
Zie hier alvast mijn eerste week:

  • woensdag, 15 november (vandaag): 35 minuten hardlopen.
  • donderdag, 16 november: 75 minuten hardlopen.
  • vrijdag, 17 november: 13 kilometer hardlopen in wedstrijdtempo.
  • zondag, 19 november: 35 minuten hardlopen.
  • dinsdag, 21 november: 35 minuten hardlopen.
  • zaterdag, 25 november: 160 minuten hardlopen.

Werk aan de winkel!

1 opmerking:

David aka Letman zei

Veel plezier en hopelijk geen last meer van de knie! Ik krijg maandag m'n winterprogramma en vanaf begin 2007 start ik met schema voor Rotterdam marathon.