11.11.08

Rijst ...toppunt

Gisterenavond een stoofpotje van kip klaargemaakt met rijst. Toen het lekkere eten op tafel kwam, was er ineens een lang gezicht te merken. Mijn dochter moest het namelijk niet hebben. -Ik lust geen rijst - Ik vind dit vies - Dat heeft geen smaak - Ik wil pasta - Ik adviseerde ook om de rijst te mengen met de saus. Maar daarvan moest ze niets weten. Ze heeft gisteren dus amper een paar blokjes kip gegeten met wat saus. Die koppige trees! Toen iedereen voldaan was, heb ik de rijst en de rest van de kip samen in een kommetje gedaan en in de koelkast gezet. Een restje voor de volgende dag, zeg maar.

Deze middag tagliatelli met tomatensaus. Iets waar de kinderen wel verzot op zijn. Het restje van kip met rijst had ik opgewarmd voor mijn vrouw en mezelf. Het toppunt: ons Lisa moest geen tagliatelli hebben, maar kip met rijst! Maar dit was tegen haar '***'. Tagliatelli heeft ze gegeten en naar rijst kon ze nu wel fluiten! Es laten zien wie koppig kan zijn :-)

1 opmerking:

Dave Vervenne zei

Kinderen, kinderen, kinderen...

Het is niet altijd even makkelijk. De twee broertjes hier bijn ons thuis kennen er soms ook wat van!