21.1.07

het wordt menens

Gezien de weersomstandigheden kunnen we niet klagen over de voorbij week. Een paar snelheidstrainingen, een intervaltraining en een lange duurloop stonden op het programma. Alles samen een 40 tal kilometer gelopen.

Het was deze week trouwens de laatste rustige week. Vanaf maandag start mijn 12 weken programma als voorbereiding op de marathon van Rotterdam. Nu wordt het menens. Vijf maal per week lopen waarvan de lange duurloop op zondag is gepland.

Nu flikken! Tot de volgende.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dag Philip, nog altijd goed bezig lees ik.
Heb zelf de teugels wat teveel gevierd (zes maanden niet gelopen, nu helemaal van nul opnieuw moeten starten).
Ook nog ... sedert 15 dagen ben ik gestopt met roken. Ik weet het, er komen nog veel beproevingen maar ben toch al fier op die 15 dagen (ik zie wel hoelang ik het volhoud)

Ik hoop dit jaar mijn training vol te kunnen houden en mijn eerste (hopelijk rookvrije)marathon te lopen.

Veel groeten en succes in uw voorbereiding! Wim VDJ