10.1.07

Pech of Peg

Dit weekend een wederom een longrun van 15 km eropzitten en je raadt het nooit, maar ik begon wat in mijn knie te voelen. Niet erg, maar de schrik zit er toch weer in. Maandag dan maar een dagje gerust en dinsdag op de finse piste (nou, een modderpoel zou een betere keuze zijn) een interval training afgewerkt.

Toen ik gisterenavond in de Runners las dat de Pegasus 2006 tot beste schoen van het jaar werd uitgeroepen, dacht ik bij mezelf: Waarom niet opnieuw naar de alombekende Peg overstappen. Twee jaar geleden waren het mijn eerste loopschoenen en ik heb er nooit pijn in gehad, ook niet na de 20 km van Brussel.

Na het werk de winkel in en een uur later er mijn eerste vijf kilometer mee gelopen. Vandaag zaten ze goed. De knie heeft niet tegengesputterd. Laten we volgende evalueren.

1 opmerking:

David aka Letman zei

Ik duim mee, hoop dat je knie zich koest houdt!