26.2.07

65+

Dit weekend toch mijn kilometers kunnen lopen ondanks het verjaardagsfeest van ons vader. 65 is hij geworden. Pensioengerechtigd en een zee van tijd van nu af aan... Mooie vooruitzichten. En zo worden we allemaal een dagje ouder.
Zaterdag dus. 26 km in 2u42'. Het weer zat niet echt mee. Ik was nochtans vertrokken met de zon die zich af en toe liet zien. Het was droog maar winderig tot ik zo een 15 kilometer opzitten had. Vanaf dan heb ik zo een paar drashkes over mij gehad, maar ik vond het eigenlijk niet zo erg. De wind stoorde me eigenlijk meer dan de regen.

Gisterenavond nog een 40 minuten herstelloop afgewerkt. Of waren het eerder de overtollige KCal die we zonodig moesten verbranden van het feest? Doet er niet toe. Ik heb zalig geslapen.

Weektotaal: 56,6 km - 5u42'

Geen opmerkingen: