19.3.07

Hondeweer

Ik had me vorig weekend toch lichtjes anders voorgesteld, maar het weer liet het niet toe. Zaterdag naar Gent gereden en twee toertjes ronde de Watersportbaan gelopen. Een derde zag ik echt niet zitten. Ik voelde me moe en had absoluut geen zin meer. Daarenboven stond er een sterke wind, pal op het rechte stuk... leuk is anders.

Zondag vlug ontbeten want de hemel zag tamelijk blauw. Vertrokken richting Leie waar de hemel heel snel dichttrok en de eerste hagel begon te vallen. Onder de brug maar ff gewacht tot het overging in gewone regen. Bij het trotseren van een flinke rukwind moet ik met mijn rechter bovenbeen weer een bruusk manoever hebben gemaakt zodat daar weer die zeurende pijn ontstond. Dan maar huiswaarts gekeerd.
De regen bleef aanhouden en ik was gewoon doorweekt. Toch 10km afgelegd om tot die deugdoende warme douche te komen.

Geen opmerkingen: