3.2.08

mijn eerste dertiger

Zaterdag mijn eerste dertiger gelopen in de voorbereiding naar de marathon van Barcelona. Het weer zat goed: niet te veel wind en een winterzon die zich regelmatig liet zien. Tot ongeveer twintig kilometer ging het vrij goed. Na twee uur stond mijn vrouwke klaar met spijs en drank. Dit is altijd een moment waar ik naar uitkijk: bijtanken, stukje banaan en de aanmoediging.
Aan 25 kilometer ging het licht uit. Ik kreeg het koud, tegenwind speelde parten en voelde me leeg. Uiteindelijk toch 29 kilometer afgewerkt.

Deze morgen een vetloopje van een uur. Die kan ik maar niet gewoon worden. Op een lege maag, 's ochtends vroeg in die koude.... niets voor mij. Maar je, 't is voor het goede doel en éénmaal door die zure appel heenbijten mag wel eens.

Totaal deze week: 74,3 km

1 opmerking:

Roadrunner-69 zei

mooie training ook al ben je dan gestrand op 29 km