28.2.08

verkouden

Ben ik sinds gisteren toch wel verkouden, zeker. Woensdagochtend opgestaan met een zere keel en vandaag snotteren, niezen en de ene zakdoek na de andere volsnuiten. Goeie vooruitzichten.
Heb sinds dinsdag dan ook niet meer gelopen en zal dit deze week ook niet meer doen.

Alles bij mekaar een zeer rustige week gehad dus. Morgenavond het vliegtuig op en hopelijk kunnen we vrijdagavond al een terraske meepikken op de Ramblas.

Of we al dan niet lopen beslis ik zaterdagavond. Als ik zo suf ben als gisteren en vandaag zal het njet worden. Beterschap is in elk geval al te voelen en ik prober vanavond es vroeg onder de wol te kruipen. Eerst nen goeien grog klaarmaken.

Tot volgende week. En ik zal het zonneke meebrengen!

2 opmerkingen:

Unknown zei

even testen,
vaya con dios!

Anoniem zei

't is hier van 't zelfde!
Hopelijk komt het bij jou nog goed ... ik ben al ziek sinds zondagmorgen ... dus misschien terug fit nu zondag ... see you in Barca!!!