28.1.09

Griepje

Maandagnamiddag naar huis teruggekeerd. Symptomen: koud, snotteren, keelpijn, spierpijnen en futloos. Naar het schijnt noemen ze dit "griep".
Vandaag gaat het al iets beter. Als ik me morgen goed voel, zou ik vrijdag toch nog een dagje gaan werken.

De badkamer: om je kas op te fretten. De vloerder is gisteren langsgeweest en wist doodleuk te vertellen dat de muren eerst moeten worden uitgeplakt. Kon die da 14 dagen geleden niet gezegd hebben toen hij is komen kijken. Dus nu nog op zoek naar ne plakker (stukadoor in mooi Nederlands). Verbouwen.... ne mens zou d'er grijs haar van krijgen.

Oh ja, voor diegene die er zouden aan twijfelen, ik loop nog hoor. Vorige week drie keer gaan lopen. Deze week zal weer wat minder zijn, maar volgende week moet toch weer lukken.

3 opmerkingen:

Bert zei

Al chanche dat je (we) van lopen geen grijs haar krijgt!

Beterschap.

Dave Vervenne zei

Die grieptoestanden zijn toch wel serieus. Overal hoor en zie ik zieke mensen.

Badkamer: ikkenda. Dan steek je ergens tijd in en dan komen ze af van "maar nee hé enzovoort enzoverder". Wij hadden dat destijds met de afbraak van ons oude dak.

David aka Letman zei

tja... what can I say... allemaal dezelfde pippo's...oogkleppen...