26.4.09

Antwerp 10 Miles

Vandaag rond 12u30 naar Antwerpen vertrokken en afgesproken met MMC op linkeroever aan het sportcentrum.
Na wat praten over koetjes en kalfjes, ging het te voet richting start. We zaten tijdig in de startvakken en tamelijk vooraan wat op zich goed was. Je had geen last van occasionele lopers die op zulke wedstrijden alom tegenwoordig zijn.
Het parcours ging eerst door de Kennedytunnel. Op zich wel een moeilijke klim richting Zuid. In 't stad liep het vlot. Er was veel ambiance en het weer was schitterend.
Zo ging het over de Meir naar de Paardenmarkt om te eindigen in de Konijnepijp. Zalig om naar beneden te lopen. Sterven om er terug uit te geraken! Afzien, doodgaan maar niet plooien. Gezien mijn povere winterseizoen ben ik toch heel tevreden over het resultaat. Rond de 1h26' (ik moet nog de officiële resultaten afwachten).

Nu afgepeigerd van mijn zondagavond genieten in de zetel. voor den TV. .. oh ja, ik heb wel al een goei teljoor friet met biefstuk naar binnen :-)

3 opmerkingen:

David aka Letman zei

Goed gelopen! Voor jou net niet warm genoeg waarschijnlijk, voor mij té warm ;-)

Dave Vervenne zei

Bravo, goed gelopen.

Jammer dat ik je niet meer gezien heb.

Volgende keer!

Bert zei

Goed gelopen, genoten en stevige recovery, mooi!