14.4.09

het begint te komen

Het begint te komen. Na maandenlange rust ben ik er vorig weekend terug in geslaagd om een halve marathon te lopen. Weliswaar als training, dit wil zeggen op een rustig tempo, maar de kilometers hebben we toch in de benen.

De nieuwe schoenen lopen fantastisch. Na ettelijke paren Asics te hebben versleten, heb ik nu voor de eerste keer Mizuno's aangeschaft. Die werden me in combinatie met mijn sportsteunzolen aangeraden door RSLab in Gent.

Antwerpen 10 Miles: ik zie het al helemaal zitten :-)

1 opmerking:

Dave Vervenne zei

Asics zijn zeker geen slechte schoenen, maar voor mijn eendenvoetjes (brede voorvoet, smalle hiel) soms te smal. Ik ben nog altijd tevreden over de brede Mizuno's. En het grondcontact is naar mijn gevoel directer wegens iets minder demping. Welk type heb je aangeschaft?