11.1.10

niet op zaterdag maar wel op zondag

Zaterdagochtend mijn dochter afgezet aan de tennisclub en ineens doorgereden naar de finse piste. Er stond een duurloop van 10km op het menu. Die gure ijskoude wind ging gewoon door merg en been. Alles behalve gezellig. De piste zelf was ook goed aangevroren en grote voorzichtigheid was geboden. Bovendien was ik mijn handschoenen vergeten en had ik toch een laag te weinig aan.
Dus: na welgeteld 800m zat ik terug in de auto!

Gisterenavond rond acht uur thuisgekomen en het weer zag er me goed uit. Het was rustig langs de weg, de wind was gevallen en de straten lagen er tamelijk goed bij. Dus ikke mij omgekleed en weg voor een kleine 10km. Het was echt genieten. Geen verkeer, geen lawaai en een gezonde buitenlucht. Gewoon zalig.

Geen opmerkingen: