13.4.07

Rotterdam: here we come

VoilĂ , het zit erop. Gedaan, finito: 14 weken voorbereiding zit erop. Nu kunnen we enkel nog genieten van de twee dagen die ons resten in deze rustige periode. Eten ontbreekt me zeker niet: spaghetti, wafelkes, cola, chocolade, ijsjes, kortom alles waar koolhydraten te vinden zijn. In sportersjargon noemen ze dit taperen, ik noem het eerder de gulzigaard uithangen.

Net het weerbericht gezien en het belooft een mooie dag te worden: temperatuur kan aardig oplopen, de zon is volop van de partij. Dit was vandaag trouwens al te merken. Heb net nog een 10tal kilometer afgewerkt en ik voelde de zon toch branden op mijn hoofd en schouders. Komt daarbij dat we dit nog niet gewoon zijn.

Goed. Ik ge me nu in de zetel placeren en rusten. Wat TV kijken, boekje lezen en morgen rond 10u vertrekken we dan richting Rotterdam.

See you !!

Geen opmerkingen: