2.4.07

two weeks to go

Al een tijdje niet meer geblogd, maar het is ook zo ontzettend druk geweest. Een aantal projecten moesten worden afgerond, andere dan weer opgestart en ondertussen nog wat trainen.
Dit weekend ging het echt goed. Het weer was prachtig, alhoewel de wind iets zwakker kon. Lichamelijk voelde ik me ook prima. Zaterdag een loopje van 40 minuten in een rustig tempo. 's Avonds dan eens goed gegeten en op tijd naar bedje.
Zondagmorgen mijn laatste duurloop voor de marathon van Rotterdam. Ik heb vlotjes de 30 km kunnen uitlopen langs de Leie. Die prestatie is natuurlijk te danken aan mijn vrouwtje en kinderen die me in totaal drie keer hebben opgewacht met de nodige drank en bananen.
Stats: 3:00:04, 31,93km, gem. 10,6 km/u

Deze week dus tapering en volgende week is het algmene spaghettiweek.

Gegroet!

1 opmerking:

David aka Letman zei

je bent beter bezig dan ik ;-)