27.8.07

net geen 70

Ik schrok er even van toen ik deze morgen merkte dat het al weer een dikke week geleden was dat mijn blog is bijgewerkt. Maar gene paniek, met mij alles goed en wel. De training vordert goed. Deze week week 7 (van de 12) afgewerkt. Nog vijf weken en we zitten in Berlijn!

Gisteren mijn eerste dertiger gelopen. Om niet alweer langs de Leie te moeten lopen, ben ik naar Gent naar de Watersportbaan gereden. Een rondje rond de Watersportbaan is vijf kilometer en de auto kan je erlangs parkeren. Op die manier had ik dan ook een uitstekende drankpost bij de hand. Resultaat: 6 rondes op 3u03'. Dit brengt mijn totaal deze week op 69,6 km. Net geen 70, maar toch al voldoende op het in de benen te voelen.

Tot loatere!

1 opmerking:

Dave Vervenne zei

Goei training, Berlijn komt serieus dicht nu.