24.9.07

D-6

Nog zes dagen te gaan en het is zover: de marathon van Berlijn, mijn 2de jaargang. Exact een jaar geleden heb ik mijn eerste marathon gelopen. Nog steeds moet ik er aan terugdenken. Volgende week dezelfde locatie, hetzelfde parcours maar ondertussen al drie marathons verder.

Heb afgelopen zaterdag en zondag nog een echte vetloop gedaan. Zaterdagavond, na het eten 10 kilometer afgewerkt in een aardig tempo. Daarna niets meer gegeten, alleen maar water gedronken. Zondagochtend opgestaan, een slok water gedronken en onmiddellijk gaan lopen in een zeer rustig tempo (ca. 9 km/u). Het eerste half uur ging het nog, maar daarna werd het lastig. Je voelt je zo leeg van binnen. Daarna een goeie koolhydraatrijk ontbijt genomen... en dat heeft gesmaakt. Ik kijk al uit naar donderdag: vreten tot de pasta je oren uitkomt.

Voor de rest zijn we er klaar voor. Den ik althans. Morgen nog een 40-tal minuutjes en donderdag ook nog een half uurtje.

Bij leven en welzijn, groet ik allen!

1 opmerking:

Dave Vervenne zei

Veel succes zondag aanstaande, ik zal aan jullie denken wanneer ik mijn eerste laag verf over de muren/plafond rol ;O)

Na het schilderen ga ik wel nog een duurloopje doen, kwestie van die verfgeur uit mijn neus te krijgen.