13.9.07

last van scheenbeen

Dinsdag en woensdag telkens een klein uurke gaan lopen aan een gematigd tempo. Vandaag stond een 3 x 3000 m in marathontempo op het programma maar ik ben wijselijk thuisgebleven. "Luisteren naar je lichaam" wordt me steeds ingeleped en vandaag heb ik da es gedaan, zé.
Sinds gisteren heb ik wat last aan mijn scheenbeen. Geen blessure of noemenswaardige problemen (denk ik) maar eerder een zwaar gevoel.
Het kan volgens mij geen kwaad om een dag training over te slaan. Morgen staat ook een rustdag op het programma en zaterdag zien we wel.

1 opmerking:

Dave Vervenne zei

Ik heb ook tamelijk veel last van mijn schenen, maar dit wijt ik vooral aan mijn (licht) overgewicht. Is eerder een dof gevoel dus zeker geen stekende pijnen. Tijdens het lopen voel ik niets, het is enkel een tweetal dagen later. Luisteren naar de signalen van het lichaam is een zeer goede methode.