10.9.07

Een weekend van 40

Zaterdagochtend een 10 kilometer gelopen in langzaam tempo. Douchke genomen, wat soep gedronken en en in de namiddag meegeholpen aan een verhuis.

Gisteren mijn laatste 30-er gelopen. Van thuis ging het richting Leie in Sint-Eloois-Vijve en zo verder langs het water tot aan de Groeninghebrug in Kortrijk. Teruggelopen tot in Ooigem. Afstand: 30 km.
Mijn vrouwtje en kinderen ook nog even bedanken. Zij hebbe nhun zondagochtend opgeofferd om mij regelmatig langs het parcours van spijs en drank te voorzien. Na de training ben ik dan ook nog eens verwend met een heerlijke pasta maaltijd.

Zo, mijn drukste week zit er op: weektotaal: 71 kilometer. Hout vasthouden, maar nog steeds blessurevrij! Nog drie weken te gaan.

1 opmerking:

Dave Vervenne zei

Berlijn komt dichter en dichter en dichter!

Aan de looptrainingen te zien ben je er klaar voor, maar inderdaad voorzichtig zijn de laatste weken om geen blessures te krijgen.

Ha ja, David heeft maandagochtend aan zee zijn dertiger afgemaald en overleefd. Meer op zijn blog binnenkort (want nu is het daar maar stillekes).

Groetjes