15.10.07

Halve marathon Brussel

Een blauwe hemel, 17°C en geen wind. Het ideale weer dus om een halve marathon van Brussel te lopen. Samen met nog 3154 andere lopers, om 10h30 van start gegaan aan het Jubelpark in Brussel.

De benen voelden zwaar in het begin. Berlijn was nog maar 14 geleden. En op mijn voeding had ik deze week ook niet te veel gelet. Na een vijftal kilometer ging het goed. Vanaf km14 was het doorbijten, afzien, verstand om nul. Die verdomde Tervurenlaan, ik zal ze waarschijnlijk nooit gewoon worden! Na 18 kilometer kwam de wetstraat opnieuw in zicht en ter hoogte van het parlement, in volle vaart afdalen richting Grote Markt waar een geweldige menigte ons met een warm applaus aanmoedigde.

Moe en met pijn in de benen maar toch voldaan.
Finish: 1:50:42






3 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat met je prestatie in Brussel. Tiens ... ik zag Barcelona 2008 staan ... toevallig gisteren met iemand afgesproken om deze volgend jaar ook te lopen!

Anoniem zei

proficiat met je prestatie.
ondertussen heb ik ook gelopen, met dwarsdoorhasselt de 5 km. ik ben 20ste geworden met een tijd van 16 min en 55sec.


groetjes van bart uit genk

Bert zei

Knappe tijd met de marathon nog in de benen!