7.6.09

10 km rustig en een duik in de zee

Ons Lisa rijdt doodgraag met de fiets naar de tennis. Vermits ze nog maar 10 is en er hier en daar toch nog gevaarlijke punten op haar traject liggen, rijdt ik met de fiets mee. Haar tennistraining vindt plaats schuin tegenover de sportvelden waar de finse piste ligt. Terwijl zij haar tennistraining afwerkt, loop ik een uurtje op de finse piste. Samen rijden we dan met de fiets terug naar huis.

Vandaag wou ik er perse even uit en ben ik met mijn zoon naar de kust gereden. Het was er zalig: zon en een klein briesje en bijna geen volk. Samen op het strand met de schop aan de waterlijn putten maken. Ik heb ook nog een ferme duik in het water genomen. Leuk om tussen de hoge golven door te duiken. Dit alles met een wetsuit aan; wel te verstaan :-)

Geen opmerkingen: