18.6.09

Tijd vliegt.

Wat vliegt de tijd voorbij. Ik zou bijna vergeten van af en toe nog eens iets in mijn blog te tikken. Momenteel is het ten huize Van Hove vrij druk: er zijn de proefwerken van de kinderen. Dat betekent dat je ze 's avonds mag/moet/wil opvragen.
Het is ook vrij druk op het werk (voor zij die het niet kunnen geloven, toch is het zo). En ook na kantooruren moet ik af en toe nog wat zaken regelen.
Reken daarbij nog wat verbouwingswerken die moeten opgevolgd worden, vakantie die moet geregeld worden (kinderopvang en zo) en degelijke meer.
Voor je het weet is het alweer weekend waarvan je nu al weet dat die twee dagen opnieuw onvoldoende zullen zijn.
Maar er is verandering in zicht: 21 juli !! Onze nationale feestag en de dag dat mijn verlof begint. Hiep, hiep hoera!

Oh ja, voor de geïnteresserde: lopen doe ik ook nog, al kom ik 's avonds niet verder dan een 12tal kilometer. Misschien dit weekend nog eens een twintiger. Oei, dan moet ik dat er ook nog ergens gaan inplannen... help!

1 opmerking:

Bert zei

Ken dat gevoel, maar weet zeker dat het 'ooit' betert...

Het leert je zaken anders te bekijken en (nog meer) te relativeren.

Geniet van de loopjes & van zoveel andere kleine zaken!