25.10.06

kinderpraat

Ons Lisa zit nu al een paar maand in het tweede leerjaar en dagelijks zou je verbaasd zijn over de creativiteit van die pagadders.
Eerder deze week had de juf het over de Ramadan en was er me daar toch een snugger ventje bij die onmiddellijk reageerde met de bemerking: "de papa van Lisa (ikke dus, nvdr) heeft dat in Berlijn ook gedaan!", waarmee hij niet 'ramadan' maar 'marathon bedoelde.

Zit ik nu wel al dagen te denken hoe ik die kleine van zeven eventueel kan hebben misleid. Zou er linguistisch toch enige verwarring kunnen bestaan tussen ramadan en marathon. Aan een marathon ramadan zal hij mijn insziens niet gedacht hebben. En als je me bekijkt- laat me toe het te zeggen - is ramadan ook niet het eerste waar je aan denkt. Jaja, ik hoor jullie al denken en zal zelf maar onmiddellijk reageren: aan een marathon ook niet! lol :-)

Kinderpraat... onverklaarbaar!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo,

Ik ben de papa van dit snugger ventje.
Als je mij ziet dan zou je ook niet onmiddellijk aan Ramadan denken. En, aan een marathon zeker niet (meer)!

Met sportieve groeten,

Pascal Taillaert

Anoniem zei

Hallo,

Ik ben de papa van dit snugger ventje.
Als je mij ziet dan zou je ook niet onmiddellijk aan Ramadan denken. En, aan een marathon zeker niet (meer)!

Met sportieve groeten,

Pascal Taillaert