3.10.06

rust, rust en nog eens rust

Heb sins de de marathon nog maar één keer gelopen. Een half uurtje langzaam uit te lopen na die marathon om de spieren wat los te gooien en met success... alle spierpijnen waren 's anderendaags weg.

En nu is het rusten, rusten en nog eens rusten. Ik heb mezelf een zestal weken rust voorgeschreven. Dit moet volgens mij toch voldoende zijn om mijn knie volledig te laten herstellen van die blessure die nu al twee maand aansleept.

Daarna zal het opnieuw rustig herbeginnen zijn. Langzam opbouwen naar de volgende wedstrijd toe. Ik denk er nu al aan om in het voorjaar er eentje te plannen, maar ik moet nog eens goed zoeken welke. Rotterdam? Barcelona? .... De 20km van Brussel pik ik zeker mee en in het najaar denken we reeds aan de marathon van Berlijn of die van Brussel. Vermits die vrij kort na elkaar gepland zijn zal het kiezen worden. Iemand andere (betaalbare) suggesties?

1 opmerking:

David aka Letman zei

Ik wou Londen zeggen maar dat is al eind april...