12.10.06

rusten en zalig niets doen

Ik ben nu in mijn derde week rust en het gaat me goed. Ik moet toegeven dat ik het lopen wel zeer hard mis, maar dit gemis wordt momenteel ruim gecompenseerd door al het lekkers wat de gastronomie te bieden heeft. Samengevat: nu den luien, bourgondischen Belg uithangen en vanaf november terug aan het werk!

Mijn knie is al goed hersteld. Ik voel al geruime tijd geen pijn meer. Stappen, sprngen, lopen, trappen op en af lopen, het lukt me allemaal vrij goed.
Toch wil ik volhouden... als ze zeggen zes weken, dan is het zes weken! Tweede week november zou ik dan kunnen herbeginnen.

Inmiddels heb ik ook aan de planning van 2007 zitten denken. Professioneel zit die agenda waarschijnlijk al goed vol. Wat het lopen betreft had ik volgende in gedachte:
- in april: marathon van Rotterdam. Dit is nog niet zeker want ik ben nogal gebeten door de marathon van Barcelona die begin maart plaatsvindt. Moeten we praktisch en budgettair nog even bekijken.
- in mei: 20 km van Brussel
- in september: Marathon van Berlijn. Het gekke is dat ik naar die van Berlijn nu al uitkijk. Ik blijf het herhalen: die was gewoon prachtig!!

1 opmerking:

David aka Letman zei

Dat is dan een deal: R'dam in 't voorjaar en Berlijn na de zomer. Tussenin nog een paar leuke zaken meepikken zoals de Antwerp 10 Miles, de 20K van Brussel etc. yeah!