5.10.06

't is moeilijk

Ik ben nu al mijn tweede week in rust en ik verlang zo naar een duurloop. Met een 10-tal kilometer zou ik al tevreden zijn (om te beginnen hé -lol). Als ik andere blogs lees of ik rijd de Finse piste voorbij met de auto, kriebelt het ongelooflijk. Ik moet zeggen dat ik het lopen veel meer mis dan de zin in een sigaret anderhalf jaar geleden!
Ik zou het van de daken kunnen schreeuwen:

HET IS ZO MOEILIJK OM NIET TE MOGEN LOPEN!

Toch blijf ik doorbijten: liever nu een aantal weken rusten en voor altijd van die knieproblemen verlost dan te blijven sukkelen. En van die ene kilo die er ondertussen is bijgekomen liggen we niet van wakker... wat wintervet zijn we vlug weer kwijt.

Ik ga proberen om dit weekend wat te fietsen zonder zwaar verzet. Dit kan normaliter geen kwaad voor mijn knie.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

wanneer denk je te kunnen fietsen?? Ons weekend zit nu al volgeboekt!!!
En 't is al zo vroeg donker, of zal ik de rollen klaarzetten??
Greetz, Cisca

David aka Letman zei

Je hebt gelijk, laat je lichaam maar even recupereren!
Ook leuk dat jullie communiceren via de blog - doet me denken aan mij en Katleen, ooit ook eens zitten chatten terwijl ik gewoon een verdiep (open trap) hoger zat...