7.9.06

ik wil lopen

Heb de ganse week nog niets gelopen en het begint zo stillaan op mijn zenuwen te werken. En jammer genoeg ook aan de kilo's. Ik heb de ongezonde gewoonte om mijn frustraties af te reageren op suikerwafels die ik dan met veel smaak naar binnen werk.

Mijn knie is al stukken beter. De nodige medicatie en kine doen blijkbaar wonderen. Gisteren heb ik de trap kunnen oplopen - en vooral afdalen - zonder maar iets te voelen in mijn knie. Dit was de afgelopen dagen bijna niet mogelijk.

Zaterdag zou ik in principe op de Finse piste een half uurtje mogen loslopen. Van zodra ik maar iets begin te voelen is het onmiddellijk stoppen, ijs erop en naar de kine. Als het zaterdag goed gaat, kunnen we het zondag dan wat langer rekken.

Berlijn zie ik terug helemaal zitten!

1 opmerking:

David aka Letman zei

Goed dat te horen! Blijf nu godv*** ook van die suikerwafels af!