4.10.09

eerste dertiger

Zaterdag mijn eerste dertiger gelopen. De dag begon in elk geval niet goed. Onze buurt zat zonder stroom en gezien het vrouwke in de roomijsbusiness zit, was het bang afwachten opdat de diepvriezers niet in alarm zouden slaan. Gelukkig was de elektriciteit er op tijd terug maar mijn duurloop in Affligem zag ik dan wel niet meer zitten. Ben dan maar in Waregem langs de Leie gaan lopen. Het begin ging moeilijk, maar na een tiental minuten had ik toch mijn tempo gevonden. Kilometer na kilometer ging het vooruit. Moe maar tevreden na 30 volle kilometers zijn we dan kort na de middag naar zee vertrokken.

Vandaag slechts zes kilometer gelopen in plaats van de voorziene 10. De pijn in mijn heup begon steeds erger te worden. Ditmaal ook bij het lopen. Ik ben dan maar in de zee gaan afkoelen. De koude tegen mijn bovenbeen gecombineerd met Ibuprofen heeft ervoor gezord dat ik deze namiddag niets meer heb gevoeld.

Morgen rustdag. Hopelijk betert het snel.

Geen opmerkingen: