26.6.06

Long run

Gisteren stond een longrun van 155 min op het programma, waarin 120 minuten in D1 (hartslag <147) en de laatste dertig minuten in D2 (< 158) .

De eerste twintig minuten ging het moeizaam. Ik moest nog wakker worden. Het was ook wat wennen aan het gedruppel (wat ze duidelijk niet hadden voorspeld!). Mijn hartslag ging pijlsnel de hoogte in (150 sl/min) en mijn benen voelden loodzwaar aan. Heb nog een minuutje gewandeld en ben opnieuw van start gegaan. Het ging al veel beter.
Toen ik na een 25-tal minuten aan de oevers van de Leie aankwam, zat de tred erin. Hartslag zat rond de 140 en had er een zeer goed gevoel bij. Ik ben doorgelopen tot aan de brug van Ooigem (de volgende brug zou net iets te ver zijn geweest) waar ik langs de overkant van het water ben teruggekomen tot in Sint Eloois-Vijve. Binnendoor terug naar huis. Eindtijd: 148 minuten.
Gemiddelde hartslag: 147, Afstand: 21 km.

Geen opmerkingen: