5.7.06

een dipje

Gisteren zaten de definitieve resultaten van mijn sporttesten in de bus. Wat een bundel: een volledige analyse van mijn bloedafname, een analyse van mijn sonar vetmeting en een volledige beschrijving van mijn inspanningstest op de loopband met een aantal richtlijnen naar 24 september toe. Daarnaast stak er nog een boekje bij met trainingsadviezen. In afwachting van het onweer, dat nog steeds niet is gekomen, heb ik het terras al deze lectuur rustig doorgenomen.

Deze morgen was het andere koek. Ik ben opnieuw om zes uur opgestaan om te gaan lopen. Rustig vertrokken richting oefenvelden van Zulte-Waregem. Het ging echt moeizaam. Ik ben dan ook na 35 minuten terug huiswaarts gekeerd. Misschien te wijten aan een slechte nachtrust of kwaliteit van de lucht. In elk geval is het nu rusten tot vrijdagavond. Dan loop ik namelijk de 10km van Knokke samen met David.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

SUCCES vrijdag!!!

Anoniem zei

Vrijdag zal ik er ook zijn! Succes alvast