7.8.06

Back home

Twee weekjes Spanje zitten er op en genoten hebben we. Lekker weertje (wel wat heter dan andere jaren), wederom goed gegeten en zalig niets doen gedurende veertien dagen, behalve lopen dan :-).

Voor wie er al geweest is, zal het zeker niet ontkennen: het noorden van de Costa Brava is een schitterende omgeving om te gaan hardlopen en/of mountainbiken: je hebt er kilometers aangelegde paden in van dat bruin/beige grint. Bomen en struiken zorgen afwisselend voor volle zon of schaduw.

Meestal stond ik om zes uur op. Vlug wat eten en me klaarmaken voor meestal lange duurlopen. Rond half zeven was ik de deur uit voor minstens anderhalf tot twee uur. Tegen dat de zon echt kracht begon te geven was ik al terug voor een frisse duik in het zwembad.

Vandaag mijn eerste 10 km in Waregem afgewerkt. Had het nogal fris en dat zwembad was er vandaag ook niet bij!

Back to reality, alhoewel dat ik nog met vakantie ben tot 16 augustus.

1 opmerking:

David aka Letman zei

Goede vakantie gehad dus! Je hebt hier niet veel gemist hoor ;-)