28.8.06

te veel van het goeie


Zaterdagavond zijn we gaan eten met een aantal (ex-)collega's in La Riva te Antwerpen. Zeer toffe avond gehad. Het restaurant is een echte aanrader.
LaRiva is ingericht in een groot gebouw wat eertijds als schuilplaats en eetplaats diende voor dokwerkers. La Riva beschikt over een stemmige en grote bar. De eetruimte is ingedeeld in twee etages en ondanks de gigantsiche afmetingen is alles toch nog gezellig en trendy enbleven. Wat op het bord komt, ontgoochelt zeker niet. De carpaccio was super en het stukje tonijn was perfect gegaard. De bediening was vlot, de wijn lekker. Zeker een aanrader!
Het dessert was gewoon af en de glaasjes wijn liepen vlot binnen.

Uiteindelijk was het drie uur geworden en gisteren heb ik dit de gehele dag mogen voelen. Gelukkig stond er geen loopje op de agenda. Daarbij komt nog dat het in Waregem koersefeesten zijn sinds zaterdag en ons klein mannen weten dat maar al te goed. Dus gisteren mocht ik al optrekken en mijn centjes bovenhalen op de kermis in plaats van in mijn zetelke te blijven liggen.Gelukkig zat het weer nog mee en uiteindelijk heb ik me dan toch geamuseerd!

1 opmerking:

Anoniem zei

Maar 't was wel wreed goed, hé.