31.8.06

Week 35

Zondag en maandag van een paar dagen rust genoten. Na mijn 30km prestatie van vorige zaterdag mocht dit wel, vind ik. En voor mijn knie kon het natuurlijk ook geen kwaad. Later meer erover.

Dinsdag heb ik een intensieve duurloop van 10 km gelopen. Het voelde goed al lag mijn hartslag aan de hoge kant. Waarschijnlijk was dit te wijten aan het feit dat ik me nog een beetje moe voelde en dat ik ook ben gaan lopen onmiddellijk na het avondeten. Al bij al een tevreden gevoel.
Gisteren, woensdag 30 augustus, stond een duurloop van 90 minuten op mijn schema geprogrammeerd. Ben begonnen op de Finse piste gedurende een half uur. Daarna overgeschakelt op asfalt gedurende een uur. Totale afstand was slechts 13,5 km maar mijn harstlag is niet buiten D1 (i.e lager dan 150) geweest. Da's toch al iets.

En mijn knie, 'tja... die laat weer van zich horen. Na mijn loopje op dinsdag voelde ik lichte pijn, maar dit was woensdagochtend volledig verdwenen. Vanmorgen wea erniet onmiddellijk pijn te voelen, maar op kantoor heb ik een paar trappen op en af gelopen en ik moet zeggen dat dit me geen deugd heeft gedaan. Vergeef het me, maar morgen neem ik de lift!

Vanavond 20 minuten ijs op gelegd en straks Fastum gel erop. Vanaf volgende week ga ik elke dag naar de kine. Hopelijk helpt me dit een stuk vooruit! Geloof me of niet, maar ik begin echt schrik te krijgen dat Berlijn alsnog in duigen zou vallen.

1 opmerking:

David aka Letman zei

Anders doe je het iets kalmer aan nu; beter een iets mindere marathon dan geen marathon? Vervang je snelle lopen door heuvellopen, misschien scheelt dat ook al?