21.5.06

Gone with the wind

Donderdag, ondanks een late vergadering op kantoor, toch nog gaan lopen. Om 20u30 toch nog mijn loopschoenen aangetrokken voor een stevige loop. Een 5-tal kilometer aan een flink tempo, tot ik het op een sprintje heb gezet om te kunnen ontsnappen aan een aankomend onweer. Zwart zag het aan de hemel.

Vrijdag ben ik mijn nummer voor de 20km van Brussel gaan ophalen. Heb er ineens een bandje voor gratis gebruik van het metronet bijgekocht. Ga me namelijk aan de rand van Brussel parkeren. Daarna afsrpaak op CSC voor een groepsfoto. We zijn met tien deelnemers aanstaande zondag. Ben benieuwd!
's Avonds een tempoloop aan het Regenboogstadion. Ik dacht daar aan de wind te kunnen ontsnappen, maar tevergeefs: had er na een 20-tal minuten echt genoeg van. Waar blijft die zomer toch?

Zaterdag rust.

Geen opmerkingen: