16.5.06

speedy gonzalez

Vandaag was ik echt goed in vorm. Thuisgekomen heb ik een lichte maaltijd naar binnen gewerkt bestaande uit hoofdzakelijk goede koolhydraten.
Een half uurtje later heb ik me naar het sportstadion (*) begeven - al lopend hé :-) . Kwestie van rustig warm te lopen (20 minuutjes aan een hartslag van 142 gemiddeld).
Aan het stadion aangekomen ben ik begonnen met het trekken van korte sprintjes: een reeks van vijf x 400 m "full speed" gevolgd door telkens 400 meter rustig uitlopen.
Resultaten vond ik persoonlijk zeer goed:
- maximum hartslag na de laatste sprint was 193 slagen/minuut;
- algemeen gemiddelde met uitloop inbegrepen: 149 slagen/min;

Morgen rustdag en donderdag een korte loop.
Wordt vervolgd

(*) Zulte-Waregem

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Uitslover !

David aka Letman zei

zoals gezegd: als je nog mensen kent die op zoek zijn naar een rugnummer+chip voor de 20km van Brussel:
http://letman.blogspot.com